Friday, August 1, 2014

Kolekcija parfema



Pozdrav! Danas ću vam predstaviti svoju skromnu kolekciju parfema. Kako nisam dobra u opisivanju mirisa, poslužit ću se opisima sa interneta.



























S lijeva nadesno:

AVON Incandessence-Cvijetni parfem koji obično koristim tijekom jeseni. Baza ovog parfema je orhideja. Veoma je dugotrajan. Često se u Avonovom katalogu nađe na sniženju.
AVON Incandessence Lumiere- Je parfem koji mi je još i draži od prvog. U notama sadrži cvijet narandže, pačuli i vaniliju. Nije ni sličan prvom parfemu. Odličan je za proljeće i ljeto. Uvijek  kad ga nosim dobijem pohvale za isti.
AVON Today- Jako dugotrajan parfem koji je nekako topao. Kad ga našpricam podsjeća me na zimu, vunenu kapicu, šal i toplu čokoladu.
AVON Pur Blanca- Svjež parfem koji je veoma pristupačan. Jedina mana mu je postojanost koja je osrednja. I da, moj je bez raspršivača pa ga rjeđe koristim.
AVON Sensuelle- Nježan, ženstven, puderast, nenapadan. Uz isti losion je dobitna kombinacija. :)


Lady Gaga Fame- Poseban je zato što je to prvi parfem sa crnom tekućinom. Navodno je nevidljiv kada dođe u kontakt sa zrakom, ali sam se ja uvjerila baš u suprotno. Slatkast je i rekla bih tipičan celebrity parfem. Sviđa mi se, iako sam očekivala više od nje.
Tesori d' Oriente- Je dostupan kao parfemska voda u bočici od 100 ml. cijena mu je vrlo pristupačna. Po meni on nije dnevni parfem. Kako i samo ime kaže, on odiše duhom orijenta.
B.U. Wild- Dolazi kao EDT od 20 i 50 ml. Ljetni, osvježavajuć i vedar, možda pomalo i djetinjast. Relativno je nov u mojoj kolekciji.
 Bruno Banani Magic Women- Moj favorit, mislim da su mi ove dvije peta i šesta bočica od 30 ml. Neizostavan je u mojoj kolekciji. Note su mu voćne.
Playboy Play it Rock- Sprej za tijelo, koji mi je uvijek na prvu napadan, a kasnije se pretvori u voćni slatkiš. Upravo zbog te prvobitne napadnosti imam love-hate odnos s njim.








Jean Marc Long Avenue- Slatkast, topao, energetski i veoma jeftin. (oko 8 KM u Cm-u) U notama sadrži vaniliju, breskve, pačuli i sandalovinu. Miriše kao mnogo skuplji parfem, malkice ma podsjeća na pomenuti Bruno Banani.
La Rive Bueno je takođe jedan niskobudžetni parfem, koristim ga kao dnevni i takođe se u Cm-u može kupiti za nekih 8 KM.




xoxo,
Merima

2 comments:

  1. Ovi parfemčići iz CMa su mi bas superiska, prije možda godinu dana sam.kupovala neke JM parfeme i bas sam se iznenadila mirisima, koji su bas fini i dosta luksuzniji nego to njihova cijena govori..
    A prijateljica mi je spominjala skoro neki La Rive parfemčić, za koji sam ja kad mi se približila mislila da na sebi nosi PR Lady Million.. Tako da ću taj definitivno morati potražiti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da, mislim da znam o kojem parfemu govoriš. Zaboravila sam ga staviti u post, ali je neizostavan u mojoj kolekciji. Radi se o parfemu Cash, i može parirati mnogo skupljim parfemima. Čak ima i luksuznu bočicu! Definitivno preporučujem. :)

      Delete