Saturday, August 9, 2014

Mini New In

Pozdrav svima :)

Donosim vam post o novim stvarčicama u mojoj kolekciji. Avon mi je poslao PR uzorak, koji je bio potpuno neočekivan pa me ujedno veoma razveselio. Na mojoj polici za šminku naći ću mjesta i za ove Avonove proizvode. Krenimo sa slikama.


























Sadržaj vrećice pogledajte u nastavku. :)



































 Scent Essence vibrant fruity EDT u bočici od 30 mililitara je još jedan novitet u mojoj mirisnoj kolekciji. U notama sadrži kupinu, cvijet jabuke i drvene note. Prekrasno miriše i podsjeća me na proljeće, sigurna sam da ću nakon što ga potrošim kupiti još jedan.
Leann Necklace & Earring Giftset u zlatnoj boji je elegantan set u kojem mi se posebno sviđaju minđuše, koje ću sigurno često nositi.
Colortrend lakovi u nijansama Runway Red i Go Fast Green i veselim se njihovom isprobavanju.
Colortrend ruževi swatchani u nastavku

























S lijeva nadesno:
Colortrend ruževi u nijansama Red Inferno, dva ruža u nijansi Coral Wisp i Nude Glimmer

*PR uzorak

xoxo,
Merima


No comments:

Post a Comment