Sunday, August 24, 2014

Wet n Wild Color Icon


























Na moru nisam mogla da ne svratim do dm-a i napokon ove dvije paletice prekrižim sa svoje wish liste. Riječ je o Wet n Wild paletama Comfort Zone i Petal Pusher. Jedna paleta sadrži osam sjenila. Četiri nijanse su neutralne, dok su druge četiri malo dramatičnije. Dolaze u crnoj, plastičnoj ambalaži sa prozirnim poklopcem. Na sebi imaju i naljepnicu sa kojom znate da proizvod nije otvoren niti isprobavan.

























Palete sadrže i plastični aplikator koji je sa jedne strane spužvast, a sa druge u obliku kista. Da budem iskrena, aplikatori su odmah otišli u kantu jer ih ne preferiram. Ali vjerovatno mogu poslužiti svrsi.

























Na svakoj od nijansi piše za šta je namijenjena, iako ih sigurno neću koristiti po "pravilu". Comfort Zone paleta je veoma pigmentirana, a njena sjenila su mekana. Nažalost ne sadrži niti jednu mat nijansu. Ako više volite mat sjenila, onda ova paleta nije za vas. Petal Pusher se ne može pohvaliti pigmentiranošću kao prva paleta. Sjenila imaju drugačiju teksturu, a i boje su mnogo svjetlije. Sadrži jednu mat nijansu, a to je browbone, koja ima malo kredastu teksturu.

























Na poleđini palete možete naći ideje za kreiranje slatkog, zavodljivog, dramatičnog ili divljeg looka. Palete sadrže 8.5 grama, i koštaju 50 kn.



























































Veoma sam zadovoljna paletama. Comfort Zone mi je mnogo draža, jer je pigmentiranija i njene nijanse mi
se više sviđaju. U narednim LOTD postovima ćete vjerovatno imati priliku vidjeti kako sjenila izgledaju na kapcima.

Jeste li vi isprobali nešto od Wet n Wild kozmetike? Ja ću svoj idući odlazak u Hrvatsku vjerovatno iskoristiti da svratim ponovo do dm-a jer mi je wnw kozmetika super.



xoxo,
Merima












10 comments:

  1. Jao divne su! :)) Ne mogu da verujem da ih ima u HR DM-u! Blago njima! Ja isto jako volim WnW i vec dugo planiram da uzmem ove paletice, a nikako da stignu na red. :) Ruzevi su im bozanstveni, takodje. Njih sam uspela par da ugrabim. :)
    Sve u svemu, super post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Nadam se da će biti super i na kapcima. Idući put ću da nabavim par ruževa. WnW me oduševio! :D

      Delete
  2. htjela sam kupiti Petal Pusher, ali sad vidim po swatchevima da boje nisu nešto .. ali zato Comfort zone ima fantastične nijanse, i nosive :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne vjerujem da ću često koristiti Petal Pusher, ne volim da nosim ovako svijetle nijanse, ali je zato Comfort Zone savršena. :) Imaju u ponudi i Blue Had Me At Hello, koja je pigmentirana, ali nisam pretjerano luda za plavim sjenilima..

      Delete
  3. i ja sam ih gledala ali nisam uzela, oduprla sam se nekako, imam sjenila za dva zivota :D i vidjela sam neki divan ruz, cinnamon nešto...nešto :D taman je, bordo, možda njega uzmem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam pravila veliko čišćenje paleta i sjenila, što je bio razlog više da kupim ove dvije. :D Svi hvale njihove ruževe, pa ću kupiti barem jedan. :D

      Delete
  4. Zelim ovu Petal Pusher, a nikako da se zadesim u HR da je pokupim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Često su im palete rasprodate. Morala sam dva dana da idem u dm koji mi nije bio blizu kako bih ih nabavila. :D

      Delete
  5. Imam ove senke, zaista su predvne i zadovoljna sam njima :-) iste ove palete imam... :-)

    ReplyDelete