Tuesday, October 21, 2014

Breast Cancer Awareness Make Up Challenge #5

Pozdrav svima!

Ružičasti oktobar je mjesec borbe protiv karcinoma dojke. Različitim aktivnostima tokom ovog mjeseca se nastoji povećati svijest ženske populacije o ućestalosti i težini ove bolesti. Uz ovaj mjesec u ružičastom znaku stiže i make up koji sam kreirala.

Karcinom dojke je najčešća maligna bolest i uzrokuje svaku petu smrt u ženskoj populaciji. Uprkos razvoju nauke i medicine ovo je i dalje veliki zdravstveni problem. Paradoksalno je da se takva bolest razvija u organu koji je lako dostupan kliničkom pregledu. Karcinom dojke može se pojaviti u svakoj životnoj dobi a najčešće u menopauzi. U Bosni i Hercegovini se godišnje otkrije 1000-1400 novih slučajeva karcinoma dojke, godišnje od karcinoma dojke umire oko 500 žena!

Ukoliko se otkrije na vrijeme karcinom dojke se uspješno liječi.
Nemoj da zakasniš!


8 comments:

  1. super si odradila :) baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  2. P-R-E-D-I-V-N-O! :) Koji karmin i nijansa su u pitanju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) U pitanju je eye/lip liner Me Now preko kojeg sam nanijela mrvicu Miss Piggy sjaja u nijansi Miss showtime. :)

      Delete
  3. Replies
    1. Ni sama nisam znala da ovako dobro izgleda. :))

      Delete
  4. Jako mi se dopada tema i sama ideja koju si odlucila da uradis, a slike necemo komentarisati nego samo gledati :)

    ReplyDelete