Wednesday, October 15, 2014

Grupna Recenzija LCN kozmetike


Pozdrav svima!

Donosim vam recenziju LCN kozmetike o kojoj sam jako malo mogla pročitati na internetu. LCN je njemački brend koji u svom asortimanu ima proizvode za nail art, njegu kože, kozmetiku, spa tretmane... (Prilično raznovrsno?) Nažalost, ovaj fenomenalni brend nije dostupan u našim drogerijama, ali ga sigurno možete ugrabiti kod teta koje prodaju njemačku kozmetiku. Pokazat ću vam proizvode iz kolekcije Daniele Katzenberger i Miss Piggy.


Mono sjenilo iz kolekcije Daniele Katzenberger pod nazivom Green Cat Eye sam dobila na poklon. S obzirom da do tada nikad nisam čula za ovaj brend, nisam imala prevelika očekivanja. Na moje iznenađenje, ovo je najbolje mat sjenilo koje sam ikada probala. Ima puterastu teksturu, lako se blenda a pigmentacija mu je odlična. Dolazi u crnom, mat pakovanju i u njegovoj unutrašnjosti se nalazi maleno ogledalo, što je rijetka pojava kod mono sjenila. Sadrži 3 grama proizvoda i preporučeno je da se potroši u roku od tri godine. Lijevo je sjenilo bez baze, desno sa bazom.
Divno sjenilo Je t' aime iz Miss Piggy kolekcije je ljubičasto sa srebrnim šimerom. Dolazi u crnoj, glatkoj ambalaži od čvrste plastike na čijem se poklopcu nalazi Miss Piggy. Za razliku od prvog sjenila ne dolazi sa ogledalom. Sadrži 3.5 grama proizvoda i preporučljivo je potrošiti ga u roku od tri godine. Lijevo je sjenilo naneseno bez baze, desno sa bazom.
CC krema ima zaštitni faktor 15, kako sam svjetlokožac, ova nijansa lijepo odgovara mojoj koži. U ambalaži se nalazi 30 mililitara proizvoda i potrebno ga je potrošiti u roku od jedne godine. Krema ima jak, slatkast miris koji me podsjeća na vaniliju i karamel. Odgovara mojoj suhoj koži i lijepo je ujednačava. Na prvom mjestu u sastavu ovog proizvoda nalazi se voda.
I'm Flawless Tanning Powder ima veoma lijep military dizajn. Ovaj proizvod takođe ima neki miris ali ga ne mogu definisati. Na swatchu sam prstom prešla preko cijele površine proizvoda pa ima narandžasti podton, ali kada se koriste samo dvije najtamnije nijanse, dobije se savršena boja bronzera koji ima hladne podtonove. Sadrži 8.5 grama proizvoda i potrebno je potrošiti ga u roku od tri godine.
Posljednji proizvod LCN kozmetike iz Miss Piggy kolekcije koju posjedujem jeste sjaj za usne pod nazivom Miss Showtime. U ambalaži se nalazi 6 mililitara proizvoda i potrebno je potrošiti ga u roku od jedne godine. Na ambalaži se nalazi ogledalo koje je simpatičan i koristan detalj. Sjaj nije ljepljiv na usnama, ali nije ni pretjerano pigmentiran. Sadrži sitni šimer i miriše nagrožđe. :)

Imate li neki od ovih proizvoda? Ako ne koji biste željeli imati?


6 comments:

  1. Baš sam razmišljala ovog leta da li da uzmem nešto ali cene i pakovanja su im blago rečeno na nivou dečije šminke pa ih nisam baš ozbiljno shvatila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako budeš bila u prilici, nabavi barem jedno od sjenila iz ovih kolekcija. :))

      Delete
  2. Senke su im divne :0 Stvarno nisam očekivala to, prijatno sam se iznenadila :)

    ReplyDelete
  3. Mozes li mi molim te preporuciti tu tetu kod koje uzimas, gdje da je nadjem? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/pages/Povoljna-kozmetika/540786369330803

      Delete