Friday, November 7, 2014

Favoriti u septembru i oktobru

Pozdrav svima!

Septembar i oktobar su iza nas, a budući da zbog nedostatka vremena nisam pisala post o septembarskim favoritima, u ovom postu vam predstavljam najčešće korištene proizvode tijekom oba mjeseca. Moram priznati da me nimalo ne raduje novembar mjesec zbog obaveza na fakultetu, a iz istog razloga ću vam malo rjeđe pisati.
Dva proizvoda za kojima sam veoma često posezala su iz Avonove limitirane kolekcije. Riječ je o True Color Eyeshadow Duo Deep Wine koji ima savršene nijanse, i rumenilo Ideal Luminous pod nazivom Antique Rose koje je postalo jedno od mojih omiljenih.
Essence Road Trip mini sheer lipstick buca pod nazivom Hit the Road Red! koji joj nimalo ne pristaje jer je boja totalno pink. Ima lijepu pigmentaciju i miriše na pepsi. Prije nanošenja ovog Essence sheer ruža usne ispunim Catrice olovkom u nijansi 110 Tom & Berry i dobijem divnu nijansu savršenu za jesen. Catrice Ultimate Shine 060 Teddy Brown je odlična tamnija nude nijansa koja ima glossy završetak. Catrice Matt Lip Cream C01 Never Leave Coral Reef takođe ima glossy završetak i ne zaslužuje da se zove matt lip cream. Iako proizvod nije ono što obećava, njegova pigmentacija je odlična, ugodan je na usnama i ostavlja stain. Catrice C02 Meet Berry dvobojno rumenilo je idealno za hladnije dane i obično sam rotirala njega i Antique Rose.
Essie magnetni lakovi iz Repstyle kolekcije prosto dozivaju, ili bolje rečeno vrište "jesen". Divota u bočicama čija je trajnost izvrsna. Reptilski dizajn veoma lijepo pristaje kratkim noktima, možda čak i ljepše nego dugim. Sve u svemu, odlični su. :)
Oduvijek patim za dugim noktima, koje nikada nisam uspjela održati, a dizajn nadograđenih noktiju mi veoma brzo dosadi. Za mene su ovi L'OREALovi nokti koje sam kupila od tete sa njemačkom kozmetikom idealno i brzo rješenje. Imaju srednju dužinu i trajnost od 5 dana.
Za kraj sam ostavila trenutnu HG preparativu: Avene Cleanance Gel koji ne sadrži komedogen i koji je namijenjen masnoj koži. Iako imam suhu kožu ovaj proizvod je idealan za moju kožu lica jer je ne zateže i dubinski je čisti. Koristim ga dva puta sedmično. Pantenol mast i krem su dio moje svakodnevne rutine u njezi kože lica. Koristim ih tako što oba proizvoda pomiješam i pred spavanje ih nanesem na čistu kožu lica. 

Koji su vaši trenutni favoriti?

4 comments:

  1. Kod tebe sam čitala o Avonovom rumenilu, i odmah ga i ja kupila :) Zaista je divno, definitivno i moj favorit :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada Marija. :) Savršeno je. :))

      Delete
  2. Avon divotice i sama obožavam, kao i ovo Catrice rumenilo :)
    Meni su trenutni favoriti UD Naked Basics 2, isto Avon sjenilo, YSL mat ruž 207... ima toga još :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catrice ima najbolja rumenila iz drogerijskog ranga. Avon paleticu koristim kako bih kreirala svakodnevni, neutralni look. Nažalost, ja sam se zeznula kupujući UD Naked paletu preko ebaya jer sam dobila fejkušu. :/

      Delete