Wednesday, July 29, 2015

Avon Ultra Colour Bold- Coral Shock ruž

Danas je nacionalni dan ruževa. U to ime vam donosim i recenziju Avonovog Ultra Colour Bold ruža. Nedavno me poštar obradovao Avon paketom u kojem su se našli razni proizvodi o kojima ćete moći čitati u narednim postovima. Ja sam se, naravno, najviše veselila ružu i nestrpljivo otvorila kartonsku ambalažu u kojoj se nalazio. Bila sam oduševljena kada sam vidjela da nemam niti jednu sličnu nijansu u svojoj kolekciji, ali, moram priznati da sam mislila kako mi neće pristajati. Eto, šokantni koralj je uspio da me iznenadi iako nosim sve nijanse ruževa; od nude pa sve do crne.

Ranije nisam probala ruževe iz Ultra Colour linije koja u ponudi ima četrnaest nijansi, a sada su im se pridružile i četiri nove nijanse: Nude Nights, Red Rave, Blush Brights i Coral Shock. Nijansa koju sam dobila je Coral Shock i moram priznati da nisu mogli naći ime koje bolje pristaje ovoj nijansi jer ga u potpunosti opravdava.

Ruž dolazi u elegantnoj, crnoj ambalaži od plastike koju dodatno ukrašava i trakica u pink boji na kojoj je ispisano ime brenda. Na poklopcu ruža, odnosno na njegovom vrhu se nalazi proziran dio kroz koji možete škicnuti nijansu, što je odličan detalj, posebno ako imate više ruževa iz ove kolekcije, a na dnu se nalazi naljepnica na kojoj stoji ime nijanse.

Ne znam koliko puta ću spomenuti da je nijansa specifična, ali zaista jeste. Dakle, koraljna, neon narandžasta nijasa sa primjesama roze. Nijansa će drugačije izgledati pod različitim osvjetljenjem, ali, isto tako će izgledati drugačije na osobama sa pigmentiranijom bojom usana i na osobama koje imaju nešto svjetliju boju usana. Još jedna stvar koja će uticati na to kako će ova nijansa izgledati na vama je i to da li ste osoba tamnijeg tena ili ste svjetloputi. Na osobama sa tamnijim tenom ruž će svakako izgledati mnogo upadljivije i njegova neon boja će se više isticati. 
Jako teško mi je bilo fotkati ruž jer skoro na svakoj fotografiji izgleda drugačije, ali sam odabrala fotografije na kojima izgleda najbliže onakvim kakav zapravo jeste. 
Teksturu svih Ultra Colour ruževa krasi epitet kremasto, a to nije izuzetak ni kod ove nijanse. Puterasta tekstura čini da se ovaj ruž veoma lijepo, lako i ravnomijerno nanosi, a i vaše usne će biti hidratizirane. Iako je kremast, ne klizi sa usana i nije potrebno da ih prethodno obrubljujete olovkom, što je možda slučaj sa nekim tamnijim nijansama. Jedina zamjerka koju imam je to što se nakon nekog vremena blago uvlači u fine linije usana, ali je i to vrlo zanemarivo.
 Pigmentacija je nadogradiva što mi zapravo odgovara jer lakše mogu postići željeni efekat a to je sheer (na fotografijama ruž sija punim sjajem, dakle dva ili tri sloja). Trajnost mu je dobra 3-4 sata ako ne konzumirate hranu. Ima blag, voćni miris (mislim da je u pitanju tropsko voće), koji ne osjetite nakon što ga nanesete na usne.
Ultra Colour Bold ruževi u brošuri C11 koštat će vam 6,90KM, vi samo nađite nijansu koja vam se najviše dopada.

8 comments:

  1. divan je <3 spazila sam ga odmah danas na naslovnici i pretpostavila da se post neki kuha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijedan ruž me nije ovoliko namučio, morao je makar na naslovnici da završi :P

      Delete
  2. Super je, ne znam bi li mi takva nijansa pristajala ali u svakom slučaju je lijep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijansa je u svakom slučaju za hrabre, a ja imam hrabrosti da ga nosim samo u jednom sloju. :) Shvatila sam da mi najljepše pristaje kad ne stavljam sjenilo niti bronzer, samo blago popunim obrve, stavim malo maskare i rumenilo. Isto tako zahtijeva savršenu kožu, ja na fotkama nemam puder i tek kasnije sam uvidjela da sam pogriješila.

      Delete
  3. Replies
    1. Definitivno najzanimljivija nijansa koju imam :)

      Delete
  4. Pričaj šta hoćeš... predobro ti stoji. :D

    ReplyDelete